Ett inlägg..

Är dålig på att skirva, fattar egentligen inte varför då jag tycker det är ganska så roligt att blogga och fixa med bloggar osv. Tänk er ett tag designade jag en massa bloggar åt folk också, men det var väl på den tiden jag hann med sånt..

Det är fullspeckat i mitt liv hinner inte med så mkt som jag egentligen vill! Men vad ska man göra då? Jag måste ta alla tider på jobbet jag kan få så jag får ihop lite pengar!

Denna veckan som vi är inne i nu kommer jag jobba varje dag.. Eller inte lördag eller jo.. Beror på hur man ser det.

Skall iväg och jobba nu ikväll upp imorgon bitti hem och sova och sedan jobba natten till lördag. Hem och sova igen för att sedan ge mig av på 80-tals fest ;) Me like! Sedan är det jobb på söndag kväll igen!

De få tider jag är ledig försöker jag hinna med så mkt jag bara kan.. Spec i huset! När man renoverar finns det alltid något som behöver göras. Städas iordning upp planera för vad som skall göras härnäst osv. Sedan har man ju det övriga också! Laga mat diska städa pyssla om mina bebisar m.m Därför hinner jag inte träffa mina vänner lika mycket som jag vill men jag vet att dom förstår och inte är dom sura för att inte jag hör av mig var och varannan dag! Huvudsaken är att dom finns i mina tankar och det vet dom om!

Nu håller jag på att tvättar lite sitter med en kopp kaffe i handen skall snart diska och väntar även på att Amelie skall komma hit så ja får lite smink! Får låna lite till på lördag då ja inte har så roliga ögonskuggor!

Nepp tråkigt långt jobbigt inlägg tjing på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0