Sista dagen som 20..

Skall försöka göra min sista dag som 20 helt perfekt. Skall börja med att försöka skriva ihop ett inlägg med en katt i knät som älskar allt som rör sig på skärmen önska mig lycka till ;)

Skall snart ringa och kolla om syster yster är vaken och sedan ta med henne in till staden och inhandla allt jag behöver för min smörgåstårta och lite efterrätt ;) Det blir det enklaste! Tänkte göra mängder med negerbollar haha.. Lite lat är jag allt men ack så gott! Och vet även att min sambo och mina syskon älskar det!

Sen får vi se om vi hittar på något annat! Maybe..

Ikväll skall jag iaf göra fyllningen till smörgåstårtan! Det blir alltid godast om man gör den dagen innan =)

Sen hoppas jag på en myskväll med min käraste!

Nepp klockan är 10, nu borde man väl kunna väcka en sovande syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0