49 DAGAR KVAR <3

Tiden går sakta men säkert! Och snart har vi våran lilla bebis hos oss! Det är ett himlans liv inne i magen och det är så underbart att få känna alla puffar och rörelser! En riktigt livlig sötnos kommer vi få tror jag! Me like <3

Att inte jobba är oerhört skönt måste jag säga. Kan ta dagen som den kommer och gå här hemma och plocka med allt möjligt. Ska börja tvätta upp alla bebisens kläder nu också tänkte jag!

Övervåningen är färdig nu och det sista som behöver göras är en storstädning så man får bort allt byggdamm och sågspån! Det kommer bli så fint så! Och tro det eller ej men imorgon beger vi oss av mot IKEA! <3 Inhandla allt som behövs. Men givetvis ska det roligaste bli att få köpa spjälsäng ;)

Men nu ska ja gå upp en våning igen och plocka bort saker i hallen så ja kan dammsuga sedan!

I ef blir det att åka till hjärtats bror och ta en kaffe och hämta mina gardiner som Annelie beställt åt mig! Spännande att se hur de kommer bli med dom uppsatta!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0