Längtar efter busan!

Snart dags att bege sig och hämta busan! Ska bli så roligt när hon äntligen skall få se sitt rum möblerat! Iofs saknas det en byrå men den skall vi skruva upp lite senare idag! Man hinner inte hur mycket som hellst! Ett riktigt prinsessrum har hon fått! Massa rosa överallt i alla möjliga nyanser! Skit snyggt om jag själv får säga vad jag tycker! ;)

Inte hänt så mkt idag annars förutom att dagen spenderats en våning upp i huset och fixat då!

Men en annan rolig sak är att vi haft huset exakt i ett år idag! Tänk vad tiden går fort. Och vad mycket som hänt på ett år.

När man tänker tillbaka på renoveringen nu som man gjort uppe är det inte konstigt att det tar tid för älskling att göra allt. Jag kan ju inte säga att jag gjort allt för mycket om ja ska va ärlig.
Men all el är ny gipsat alla väggar å tak! Rivit två jätte stora garderober så man fick en stor hall gjort om trappan osv osv. Allt precis allt är nytt och fy fan va snyggt det är ;) Me like!
Men några kort får ni inte!
Vill man se hur det ser ut hemma hos oss får man bege sig hit ;)

Nepp hänga upp tvätten nu sen kommer nog en röd bil när som! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0