22 ;)

Inte haft tid alls för detta med blogg denna helgen. Och det beror på många anledningar!

Fyllde ju faktiskt år i fredags och hela dagen bestod av attfixa och dona inför kalaset på kvällen!
Hela tjocka släkten kom och det var så mysigt. Och tack gode gud för att vi har hus då släkten faktiskt är ganska stor. Bjöd bara dom allra närmsta och det resulterade i 27 personer =)

Fick massa fina saker och en telefon av min underbara baby! Där är en anledning till varför jag inte bloggat. Och lite små sur är jag allt. För de finns ingen app till android telefoner dåligt utav blogg tycker jag! Så nu har jag börjat fundera på att byta! Vill ju kunna mobilblogga, har ju sett fram emot de :( Men men..

I lördags var de heldag på isen med fyrhjulingar och skridskor. Jätte mysigt verkligen och tro det eller ej men en fyrhjuling skulle nog passa mig rätt bra. De får vi spara ihop till! (Hoppas inte Freddy läser detta bara ;) Då blir han lite för nöjd!)

Och igår använde vi 1 utav våra 12 julklappar ifrån mamma. Nämligen söndagsmiddag! Det var verkligen hur gott som hellst. <3

Nu sover min lilla kille i mitt knä och jag funderar på att stoppa ner han i vagnen istället och ta en promenad! Vi får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0