Alla hjärtans dag!

Känner på mig att detta kommer bli en kanon dag!

Jag och Casper tog en liten sovmorgon idag som vanligt men gick ändå upp tidigare än vi brukar! Klockan var ca kvart över 9 när vi gick upp! Har hunnit göra Casper fin och även mig själv ;) Käkat frukost och hängt upp en tvätt.
Nu ska vi göra en kladdkaka till moster som kommer sedan! =) Ska även hinna åka till affären innan dess med!

Igår kväll åkte vi en snabbis till stan iaf kolla lite olika telefoner och nu har jag bestämt mig, eller nja! Hade väl svårt att bestämma mig så valet var mellan tre olika telefoner. Telefon 1 fanns inte och beställa på sidan Freddy brukar beställa ifrån så den valdes bort fort.. (konstigt va) Sedan fick Freddys jobbar kompis göra valet mellan 2 & 3 och det blev denna

Så detta är min fina present från min älskling som förhoppningsvis hinner komma till fredag!

 

Men nu får ja springa och göra kladdkaka innan Casper är hungrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0