Ensam hemma!

Idag åkte Freddy och jobba igen efter att varit sjuk! Känns lite konstigt nu att va hemma själv med lillkillen!
Just nu ligger han och sover så sött i sin favorit puff och ja sitter vid datorn!  Finns väl egentligen massa andra saker som är bättre att göra men det orkar jag inte idag! :)

Igår var iaf en hemsk dag! Var hos tandläkaren vid 14.00 och skulle laga ett hål för första gången i hela mitt liv. Var ruskigt nervös och var så rädd att det skulle göra ont. Hålet var tydligen gigantiskt och det gick då minsan inte laga på en gång utan jag ska fortsätta laga det i början av maj! Kommer inte ihåg varför jag skulle vänta så länge? Jaja, det gjorde inte ont iaf och jag kände inte när jag fick bedövning heller så de va la tur de!

Väl hemma igen så fick jag besök utav min gammla granne Jennie! =) Super trevligt och Casper fick en så söt liten jacka! Teddypäls =) Hon är för snäll!



Tänkte även sälja denna gammla skolbänken nu! =) Får se vad man kan få för den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0