Min nya bästis!

Idag har ja och Casper skaffat oss en ny bästis. Tvättmaskin heter han! Casper har legat i vagnen i källaren och jag har grejat en massa i tvättstugan och tvättat ett par maskiner. Plockat bort försmå kläder och rensat en massa annat! Sånt där tråkigt man inte vill men måste göra!

Sitter och väntar på att höra ett ljud från min man och se om han kommer hem snart eller om ja ska laga mat själv. Hoppas han kommer nu nu nu! =) Han är saknad!

Håller på att fixa alla mina kort på datorn med. Finns en hel del lika dana och en massa onödiga mappar så man hittar ju inte korten man vill ha utan får leta som en tok. Och eftersom ja ska införskaffa mig en hårddisk som ja kan lägga alla kort på så man inte blir av med dom om datorn får för sig att lägga ner någon gång så är det skönt att ha ordning! Men jag har skaffat mig ett jobbigt jobb så detta kommer ta tid, men de är det värt.

Bjuder på ett kort från 2006 på mig och min minsta bror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0