Saknad!

Det finns många funderingar idag.

Började dagen med att ta en dusch, Casper som inte är så jätte förtjust att sitta i babysittern om ingen pratar med honom satt där så fint så! Jag sa till att hans farmor kunde leka med honom lite så skulle jag skynda mig. Och konstigt nog Casper sa inte ett ljud <3 Duktiga killen!

Sedan bar det av mot blomsteraffären och köpa en blomma. För idag skulle Freddys mamma och givetvis då Caspers farmor fyllt år. <3 Mötte upp Freddan vid kyrkogården på hans lunch tände ett ljus och gjorde de lite fint. Mysigt!

Sedan tänkte jag träffa Jenny men hennes telefon strejkade visst så hon ringde nu för ett tag sen. Så de blev ingen dejt där inte! Jag får mysa lite med min son å så får vi åka hem till mormor sedan!

Men nu blir det att laga lite middag! <3

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0