Söndag!

Härlig dag! Först fick vi besök imorse, från Caspers farfar han lämna lite saker som Freddy haft då han var "liten" ;)
Efter att dom åkt vidare mot kalas fick vi lägga i femmans växel här hemma så vi också skulle komma iväg på kalaset. När vi äntligen är klara och Freddy sätter nyckeln i dörren och skall låsa ringer jouren. Där vände dagen fullt och jag och lilleman fick åka på kalas själva så fick Freddan dyka upp när han var färdig med sitt.

Vi firade kusinen Eddie som jag tror blev väldigt nöjd för sina presenter. Fox mössa & fox tröja! =) Spenderade halva dagen hemma hos dom och nu är vi hemma. Har inte gjort många knop. Kollat lite telefoner, är sugen på en ny men vet inte riktigt vad jag vill ha! HTC igen kanske? Eller så får det bli en iphone 4s får ta mig en funderare! =)

Nu är pappan iväg på jour igen och Casper äter! Eller sover snarare ;) Men vi hoppas pappsen kommer hem snart för då blir de go mat ;)


Ett utav mina köp när jag var med Ida i stan! Resten ska ja ha på dopet så de visar jag inte än ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du var så fin i denna, lilla cowgirl!

2012-02-12 @ 19:47:50
URL: http://www.finest.se/iiidanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0