Trött liten kille!

Går dagen blev mysig som väntat, jag och hjärtat tände upp ljus och åt pannacotta (stavning) Super gott sen myste vi ner oss i soffan och kika tv bara! 

Idag har vi haft Jenny på besök! Hon har fått kolla på lite när jag skottat snö, vi har kollat bebiskläder. Lagat mat fikat och bara haft de gott.

Detta inlägg är inte det lättaste att skriva dock, har en övertrött kille som inte sovit ordentligt idag! Bara 40 min i vagnen när vi va ute, så nu sitter han i mitt knä och sparkar med fötterna på tangentbordet :P

Så vi avslutar nog här. Ska ta en bild sedan på mina fina blommor jag fick va min kärlek igår. Han är den bästa i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0