Underbara helg!?

Inte skrivit på någon dag nu igen men de gör mig inget för ja har haft så mycket kul för mig!

I torsdags var jag på återbesök hos bm, känns skönt att ha de avklarat! Och efter de ville jag gått på stan och sedan åkt en sväng till knalleland MEN eftersom ingen ville umgås med mig tänkte jag strunta i de och bara kollat Gina fort och sedan åkt hem så smarta Kicki tog ingen barnvagn med sig! Det ångrar jag nu i efterhand för Ida sluta tidigare än väntat så hon ville ju umgås med oss. Men innan vi skulle hämta upp henne blev de att gå i stan och bära runt min lilla klump (men de ger väl bra träning) ;) Fick köpt en hel del fina kläder till min lilla kille. Riktiga fynd <3

Efter att vi hämtat Ida åkte vi till knalleland och fortsatte gå runt där Ida passa Casper en stund och gav mig en massa kläder som ja skulle prova och det slutade med att det blev dyrt men en vääääldigt nöjd jag! Oj oj sexy mama ;) Haha! Tusen tack för hjälpen Ida =) Efter att inhandlat lite presenter osv blev det mat på Norrmalm eller något, jag vet inte vart jag var! Men gott iaf. Bra dag <3

Idag är det inte så mycket planerat, skulle åkt till Morgan nu på fm och druckit 11 kaffe men pappan i huset har jour denna helgen så när Casper var färdig matad och bytt på och skall hoppa i sina ytterkläder så fick pappan åka och nu sitter vi ensama i soffan och väntar på att han skall komma hem igen! =)
Ikväll blir det melodifestivalen mamma och syster skulle jag tippa på kommer hit =)

Och nu blev detta ett jobbigt inlägg mycket text och massa strunt! Sorry! Får bli bättre på att uppdatera ist!
Ska bjuda er på bilder senare av vad jag inhandlat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0