Vikt och sånt tråkigt..

När jag blev gravid med min lilla Casper så vägde jag 73.5 kg. Lite i överkant men det är dom där dumma sambokilona..

Jag bestämde mig ganska fort för att allt jag skulle gå upp ville jag gå ner fort fort. Och jag vet att jag gnällde mycket om att jag inte ville ha några bristningar inför Freddy, han sa bara "smörj in dig". Men det var jag väldigt dålig på det med. Det hände väldigt sällan!

Men som sagt dagen Casper föddes hade jag gått upp 18 äckliga kilon. Vara 21 år och väga över 90 kilo fy fan va äckligt tyckte jag då. Men jag hade ju varit gravid så hade något att skylla på. Dom två första veckorna gick jag ner otroligt mycket men sen har det gått sakta.

Satte upp ett nytt mål för mig själv att innan Caspers dop skall jag iaf gått ner alla kilo jag gått upp. (Då var inget datum spikat för dopet)

Men idag när jag ställde mig på vågen blev jag väldigt glad. - 18.3 kg!

Jag har lyckats med mitt mål och jävlar vad stollt jag är. Mindre än 3 månader tog det att få bort gravidkilona.
Nu är det bara sambokilona kvar men dom ska bort nu också. Men mitt första mål bli att väga under 70. Och jag lovar berätta när jag kommit så långt. =)

Förövrigt detta med bristningarna, jag klarade mig bra fick tre små på sidan bara. Inte jätte synbara!


Lite stollt får man väl vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0