17 Januari..

Bra dag än sålänge! Vakna vid 9 imorse jag och lillkillen. Han låg kvar i sängen och mös medans jag sprang upp och gjorde mig iordning och käka frukost.

Sen kom Malin och hennes kompis dom hade håltimma så då passa dom på att hälsa på! Jätte mysigt! Sen kom underbara Jossan och hennes lilla tös Emma! Sötaste tjejen! Fika och prata en massa.

Efter alla hade gett sig av så tog vi en promenad! Casper var väl sådär pigg på de så tog en minirunda men givetvis när vi kom hem och in i trädgården så somna han så då blev de en ny promenad till konsum.. Man måste ju ha frimärken för att kunna skicka iväg dopkorten som jag inte fick klara igår förövrigt ;)

Men nu har lillen somnat om igen efter att ätit lite så nu ska ja passa på att hänga upp en tvätt och skriva lite! Sen får vi nog laga middag! <3


Jätte trött

Nyfiken

Somnat <3


På en minut kan det hända mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0