Freddys dag idag <3

Idag fyller min underbara sambo år så dagen har tillängnats han, iofs har han jobbat men jag har gått här hemma och grejat hela dagen mellan matningarna och allt gos med mini. Gjort smörgåstortor osv. =)

Nu är han iväg men snart kommer han hem igen och då ska han allt få sin present, hoppas han gillar den ;)

Casper har varit otroligt snäll idag. Fick duscha medans han sov första gången ordentligt i sin säng (mamma tycker det är gosigare att ha honom bredvid sig på natten). Sen vakna han precis när man fått på sig underkläderna då var det mat som gällde men sen somnade han vid 16.00 igen och sover fortfarande så nu har jag hunnit massor.
Mammas rediga kille.

Nu ska ja bara ta de lugnt allt är så gott som klart, några ljus ska tändas bara men det gör vi inte förän senare.
Kalas blir det inte innan 19..

Det kommer kort inom sin tid med på hur otroligt fin han är idag! Riktigt kalasklädd! Och även bild när han sover i sin säng första gången och en bild när han gosar med sin lilla groda ;)

Ha en underbar helg mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0