Sömniga familjen!

Haft en riktigt bra dag idag! Var ute på en långpromenad med lilleman och han somna gott i vagnen. Räcker man lägger ner honom nu för tiden så går ögonen i kors! Gullunge.

Passa även på att laga köttfärspaj medans Casper sov i hallen, tyckte de va för kallt för att ha honom ute alldeles ensam! :) Fast läser pappan i familjen detta nu så blir han väl sur ;) Han laga mer mat än mig. Jag gav order och han lyssna! De ni ;)

Nu ikväll har vi väl mer turats om att ha tvn. Nu är det något bilprogram på 9an och då passar ja på att skriva lite.
Casper sussar redan i sängen och det ska ja med göra strax! Freddy får vi väl se om vi får med upp, han ser ut att ligga rätt skönt i puffen ;)

 

Imorgon är det tandläkaren som är inbokat, jag längtar inte alls. Ska laga ett hål för första gången i mitt liv :( Gillas inte, dåligt av mig att misssköta mina gaddar!

Men efter det får vi besök utav min gammla underbara granne Jennie! Det ser vi fram emot!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0