BVC!

Varit på BVC idag med min lilla krabat! Numera väger han 6715 och är 62 cm lång! Mammas stora kille! Han fick även två sprutor och han va så duktig så även om jag tyckte de va lite otäckt!

Nu är vi bara hemma och tar de lugnt. Lillen är jätte trött men vill inte sova! Så får nog ta oss en promenad istället.
Jag tänkte jag skulle röjt lite här hemma idag! Ser ju ut som en tromb gått igenom huset! Men jag har iaf gjort iordning en låda i köket till Ella med målarböcker pennor o kritor osv. Skönt att ha allt de på ett ställe och inte överallt i hennes rum!

Ska försöka rensa lite i pannrummet i källaren också. Det måste vara helt tomt och den gamla oljetanken skall vara ute tills på måndag nästa vecka för då kommer dom och börjar drenera här + att dom byter vatten och avlopps ledningarna från huset ut till gatan. Så vi kommer få en fin trädgård sen.. SUCK! Men det är ju en sak som måste göras så ;)

Imorgon skall vi på babymassage och på onsdag kommer Emma hit =) På torsdag skall jag klippa mig, får se vem som passar lillen så länge.. På fredag blir det en lugn dag kan ja tänka mig till mamma på kaffe och kvällen får vi se. Freddy skall ut med sitt jobb så är det någon som vill ha myskväll är vi öppna för förslag. Lördag blir det att röja röja röja. Och jag SKA ha upp mina gardinstänger uppe! Punkt och slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0