FREDAG <3

Underbara fredag, fast lite mer underbart kunde de varit om solen ville va framme också! Men man får tänka posetivit, nu när den har gått å gömt sig så får man massa gjort inne istället!

Vaknade hyffsat tidigt idag var väl uppe runt 8 halv 9 iaf. Har hunnit duscha och diska lite utav allt som finns. Hade inte vatten på två dagar och då samlar man på sig mycket. Visst jag har inte vart den bästa på diska innan också men nu på sistone så har jag skött mig utmärkt. ;) Tvättar gör jag också! maskin nr 2 är inne och sedan ska ja försöka få in en ljusmaskin också. Det är ju där mestadels av alla Caspers kläder finns!

I eftermiddag skall jag klippa mig också! Sista gången på länge för sen är min frisör mammaledig! Och eftersom jag är som jag är så kommer inte mitt hår klippas under den tiden!

Sedan får vi se om JOLAB blir klara här ute idag! Men jag tror det, det är bara en sida kvar att fixa! =) Känns skönt att det är klart sedan även fast trädgården ser ut som den gör. Men vad spelar det för roll! Huset är det viktigaste och nu mår ju de mycket bättre ;)

Nu ska ja försöka dricka upp min koppkaffe innan den kallnar för det gjorde den först!

Hörs säker ikväll igen! =)

Jag å min kille på juldagen ;) Grr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0