Trädgård vad är det?

Hejsan mina kära!

Får väl börja med att berätta att det är strålande sol ute och 18.1 grader mot väggen på baksidan. Det kallar jag vår ;) Detta är såå underbart <3 MEN! Jag har lite svårt för att vara ute om jag inte är ute och går å går å går. För det finns inte så mycket plats att sitta på ute. Eller jo nu ljög jag men om man inte ska va ivägen så ska man hellt vara inne. Vill ju inte direkt få en grävskopa i huvvet eller klanta mig och trilla ner i ett hål och inte komma upp!

Och ni undrar varför ser de ut så hemma hos er? Jo förstår ni, vi får dränerat?! Stavas de så tro? Skit samma ni fattar vad jag menar! Vi får nytt avlopp och vatten ut till gatan, det var så gammalt så lika bra att byta de samtidigt! Jag tycker det ser hemsk ut men när man pratar med JOLAB som firman heter som dränerar så är detta bara början. "Värre blir det" Jahaja så mysigt. Kan de bli värre kan man fråga sig!

Men jag gillar att det kommer bli fint och sen kan vi börja inreda källaren! MIN tvättstuga osv. Jag vill ha svart klinkers (kakel är det väl på väggarna och klinkers på golvet? Jag lär mig aldrig.) och vita väggar! Super snyggt!

Vi har ingen bil heller denna vecka så vill folk umgås får dom komma hit! BMWn är på skönhetsbehandling. Återkommer på fredag om vi har tur!

 

Bjuder på en egobild också!

 

Nu ska ja byta blöja på sonen min och se om vi kan flyga över grävmaskinen utanför dörren med barnvagnen på något sätt och ge oss av på promenad. Casper viska nämligen i mitt öra att han vill sova lite nu! Han är tröttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0